Pokazy mody

London Fashion Week z Rihanna dla River Island

Rihanna dla River Island na London Fashion Week – launch kolekcji wiosna-lato 2013 River Island, 16 lutego 2013 roku podczas London Fashion Week zaprezentował najbardziej

Rihanna dla River Island na London Fashion Week – launch kolekcji wiosna-lato 2013

River Island, 16 lutego 2013 roku podczas London Fashion Week zaprezentował najbardziej oczekiwaną współpracę roku 2013: Rihanna dla River Island. Wiosenno-letnia kolekcja odzieży i akcesoriów zaprojektowana przez Rihannę dla River Island to przede wszystkim satynowe sukienki, maxi spódnice i dżersejowe sukienki z wysokimi rozcięciem wzdłuż uda, ale też denimowe spódnice, oversizeowe parki, krótkie topy, t-shirty, delikatne dzianinowe bluzki z rozcięciem na plecach, kombinezony, sportowe kurtki ze skórzanymi rękawami. Kolekcję doskonale uzupełniają dodatki: szpilki z delikatnymi paskami wokół kostki, botki, plecaki i czapki typu snapback.

Kolekcja wyróżnia się przede wszystkim ciekawymi tkaninami, ale też detalami, które z pozoru basicowym projektom nadają wyjątkowości. Specyficzny akcent wiązań widoczny jest na t-shirtach i sukienkach, a charakterystyczny dla stylu Rihanny motyw koszuli zawiązanej wokół pasa można znaleźć na kombinezonach, spódnicach o długości midi czy parkach. Ten osobliwy niuans zdecydowanie podkreśla swobodny klimat całej kolekcji.
Baseball’owa kurtka z delikatnej, miękkiej skóry, dzianinowe maxi sukienki i wysokie kozaki inspirowane stylem militarnym tworzą limitowaną część kolekcji i są wyprodukowane jedynie w liczbie 200 sztuk każdy.

Wiosenna paleta kolorów to przede wszystkim monochromatyczne barwy, do tego intensywny granat i piaskowy beż, rozjaśnione neonowymi akcentami. Lato to natomiast przede-wszystkim czerń i biel, czerwień, kwiatowe motywy, farbowane grafiki nawiązujące do tzw. DIY oraz pasy.
Pokaz Rihanna dla River Island stylizowali: Mel Ottenberg – stylista Rihanny oraz Adam Selman, jej projektant. Za włosy odpowiedzialny był Johnnie Sapong, który korzystał z kosmetyków Bumble and Bumble, a make up’em zajął się Sam Bryant, korzystając z produktów MAC. Choreografię opracowała Les Childs, muzykę Seb Chew. Za produkcję pokazu odpowiedzialne były firmy: My Beautiful City i Cake Group, Us3 Productions (relacja na żywo) i Live Stream.

A to już wiesz?  Nowe kształty i fasony strojów kąpielowych z prawdziwymi printami

Kolekcja Rihanna dla River Island składająca się ze 120 produktów pojawi się w wybranych sklepach na całym świecie (oraz on-line) w dwóch turach. Pierwsza wiosenna część – Spring – trafi do sprzedaży w dniu 5 marca 2013 roku, natomiast letnia część – Summer – pojawi się w sprzedaży w maju 2013 roku. Ceny zaczynają się od 18 £. Obie kolekcje w Stanach Zjednoczonych i Japonii będą dostępne w butikach Opening Ceremony.

riverisland_8915880232110-008-2014-02-09 _ 19_37_56-75

riverisland_89158220507153-004-2014-02-09 _ 19_37_56-75

riverisland_89158435360282-005-2014-02-09 _ 19_37_58-75

riverisland_89158523065511-006-2014-02-09 _ 19_37_58-75

riverisland_89158636786858-007-2014-02-09 _ 19_37_58-75

riverisland_891581087777754-001-2014-02-09 _ 19_37_58-75

riverisland_891581345520050-002-2014-02-09 _ 19_37_58-75

riverisland_891581952755662-003-2014-02-09 _ 19_37_58-75

O marce:
River Island to marka wywodząca się z Wielkiej Brytanii. Została założona w Londynie i tam też ma swoją siedzibę. Firmę założyła rodzina Lewis, która zarządza nią do tej pory. River Island rozwija się globalnie od 64 lat. Obecnie marka posiada ponad 300 sklepów w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Rosji, Holandii, Polsce, Belgii i na Bliskim Wschodzie, a dzięki stronie internetowej ubrania i akcesoria River Island są dostępne na całym świecie!
Aby uzyskać więcej informacji zapraszamy na stronę www.riverisland.com

River Island jest także sponsorem projektu British Fashion Council – FASH/ON FILM. Program ten ma na celu wspieranie i rozwój relacji pomiędzy projektantami mody i filmowcami, zapewniając możliwość zaprezentowania modowych produkcji na London Fashion Week. River Island wpierając ten projekt podkreśla istotę rozwoju kinematografii mody jako ważnej części kreatywnego przemysłu, a także pozycję Londynu będącego stolicą tej rewolucji filmowej. Więcej informacji na stronie Fash/On-Film.

O Rihanna:
Siódmy album studyjny Rihanny „Unapologetic” znalazł się na pierwszym miejscu listy muzycznego magazynu Billboard, przedstawiającej 200 najlepiej sprzedających się albumów studyjnych i EP w Stanach Zjednoczonych, w listopadzie minionego roku. Swój sukces zawdzięcza utworowi „Diamonds”, który stał się prawdziwym hitem, goszcząc na miejscu pierwszym w rankingu Billboarda dla 100 najgorętszych hitów aż 12 razy. Piosenkarka do tej pory sprzedała na całym świecie 42 miliony albumów, aż 12 jej singli zostało uznanych za nr 1, wygrała także 6 nagród muzycznych Grammy. W 2012 Rihanna wykazała także swój talent aktorski grając w filmie „Bitwa o ziemię”, a obecnie pracuje jako jeden z głównych „głosów” w studio DreamWorks Animation przy filmie „Smekday Happy” – animowanej produkcji 3D. Ostatnio, Rihanna została ukoronowana tytułem najbardziej sympatycznej gwiazdy na portalu Facebook.com, gdzie ma ponad 65 milionów fanów! Ponadto utalentowana piosenkarka stworzyła prawdziwe imperium mody – perfumy Reb’l Fleur, Rebelle i Nude, dwie autorskie kolekcje dla marki Armani oraz aktualną kolekcję na sezon wiosna-lato 2013 dla River Island. Najnowsza trasa koncertowa piosenkarki – „Diamonds World Tour” – rozpocznie się 8 marca br. w Buffalo w Stanach Zjednoczonych. Europejska trasa wystartuje natomiast 26 maja w Bilbao w Hiszpanii i potrwa do lipca.

A to już wiesz?  13 FashionPhilosophy Fashion Week Poland za nami

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy