moda damska Moda dla pań

Estetyczny minimalizm, wygoda i precyzyjny krój to podstawa ich każdej kolekcji

Informacja prasowa, Warszawa 11.04.2013 Lous to dwie dziewczyny, dwa charaktery, jeden cel i wspólna filozofia – użytkowe i potrzebne ubrania. Ta młoda, warszawska marka powstała

Informacja prasowa, Warszawa 11.04.2013

Lous to dwie dziewczyny, dwa charaktery, jeden cel i wspólna filozofia – użytkowe i potrzebne ubrania. Ta młoda,
warszawska marka powstała w wyniku spotkania dwóch skrajnych temperamentów. Estetyczny minimalizm, wygoda
i precyzyjny krój to podstawa ich każdej kolekcji. Projektantki tworzą proste i użytkowe formy o krojach wyrozumiałych
dla kobiecych sylwetek. Wszystkie projekty są wykonane z naturalnych i najwyższej jakości tkanin. Ubrania marki Lous są
dostępne na SHWRM.PL.

Skąd pomysł na markę i co było pierwszą rzeczą jaką zaprojektowałyście?

Pomysł na markę kiełkował w naszych głowach, ale w każdej trochę inaczej. Ren chciała szyć,
być blisko odbiorcy. Ja chciałam stworzyć markę. Nie znałyśmy się. Wpadłyśmy na siebie z powodu jednej sukienki – naszej
pierwszej. Czarna, prosta, z kieszeniami i dekoltem w kształcie litery V, podtrzymywanym przez miętowy pasek na karku.
Ta sukienka jest w pewnym sensie odzwierciedleniem naszego myślenia, gdzie prostota i wygoda oznacza uświadomioną
kobiecość.

Skąd czerpiecie inspiracje do nowych kolekcji?

Poznajemy się. Wymiana opinii, wrażeń i doświadczeń otwiera nam w głowach nowe przestrzenie. Bardzo się różnimy –
jak ogień i woda, ale zainteresowania mamy te same. Czystość i prostota formy w naszych kolekcjach ma swoje korzenie
w kulturze wschodu. Odrzucenie dekoracyjności, na rzecz uwypuklenia formy – tak jak w latach 50tych. Nasze myślenie
o ubraniach wynika z obserwacji świata architektury, fotografii i grafiki. Nowa kolekcja wynika z poprzedniej. W procesie
projektowania zazwyczaj powstaje mnóstwo pomysłów, na więcej niż jedną kolekcję. Dlatego niektóre pojawiają się
dopiero w następnych sezonach, i wokół nich tworzymy całość.

Kim jest kobieta Lous?

Na pewno jest świadoma własnej wartości, dynamiczna i dojrzała. Doskonale wie czego chce.
Ceni prostotę, jakość i swój czas.

Co sądzicie polskim przemyśle modowym?

Nie nazwałybyśmy go przemysłem. To rynek w którym jest bardzo dużo do zrobienia, ale dzięki temu jest przestrzeń na
nowe, ciekawe inicjatywy. To dobry grunt dla młodych marek.

A to już wiesz?  Basic od GATTY – noś i czuj się swobodnie w każdym ubraniu

2-007-2013-04-08 _ 09_48_06-75

3-008-2013-04-08 _ 09_48_06-75

4-009-2013-04-08 _ 09_48_06-75

5-010-2013-04-08 _ 09_48_06-75

6-011-2013-04-08 _ 09_48_06-75

7-012-2013-04-08 _ 09_48_08-75

8-013-2013-04-08 _ 09_48_04-75

9-014-2013-04-08 _ 09_48_04-75

10-002-2013-04-08 _ 09_48_04-75

11-003-2013-04-08 _ 12_14_26-75

12-004-2013-04-08 _ 09_48_06-75

13-005-2013-04-08 _ 09_48_06-75

14-006-2013-04-08 _ 09_54_22-75

IMG_6789 hires-015-2013-04-01 _ 20_01_50-75

IMG_6818 hires-016-2013-04-02 _ 11_48_22-75

IMG_6833 2 hires-017-2013-04-03 _ 12_38_40-75

IMG_6838 2 hires-018-2013-04-01 _ 20_01_50-75

IMG_6854 2 hires-019-2013-04-01 _ 20_01_50-75

IMG_6925 hires-020-2013-04-05 _ 09_35_32-75

IMG_7021 hires-021-2013-04-01 _ 20_52_10-75

IMG_7048 hires-022-2013-04-01 _ 20_52_10-75

IMG_7083 hires-023-2013-04-01 _ 22_21_22-75

IMG_7088 hires-024-2013-04-01 _ 22_21_22-75

LOUS 0404rbafeed2-025-2013-04-11 _ 17_12_14-75

LOUS 0438rbafeed2-026-2013-04-11 _ 17_12_14-75

LOUS 0602rbafeed2-027-2013-04-11 _ 17_12_16-75

LOUS 0618rbafeed2-028-2013-04-11 _ 17_12_16-75

LOUS 0656rbafeed2-029-2013-04-11 _ 17_12_18-75

LOUS 0714rbafeed2-030-2013-04-11 _ 17_12_18-75

LOUS 0795rbafeed2-031-2013-04-11 _ 17_12_18-75

LOUS 0802rbafeed2-032-2013-04-11 _ 17_12_20-75

LOUS 0886rba-033-2013-04-11 _ 17_12_20-75

LOUS 0890rba-034-2013-04-11 _ 17_12_22-75

LOUS 0924rbafeed2-035-2013-04-11 _ 17_12_22-75

LOUS 1032rbafeed2-036-2013-04-11 _ 17_12_22-75

1-001-2013-04-08 _ 09_48_06-75

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy