LIFESTYLE Uroda

8 dekad istnienia marki Remington i jej nowa kampania „80 Years Young”

Data publikacji: 2017-09-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 8 dekad istnienia marki Remington i jej nowa kampania „80 Years Young”
Kategoria: LIFESTYLE, Uroda

Marka Remington wraz z celebracją 80-tych urodzin swojego istnienia rusza z nową kampanią, którą nawiązywać będzie do historii swojego powstania. Zwieńczeniem tego okresu jest nowe hasło marki, które brzmi „80 Years Young”.

8 dekad istnienia marki Remington i jej nowa kampania „80 Years Young” LIFESTYLE, Uroda - Marka Remington wraz z celebracją 80-tych urodzin swojego istnienia rusza z nową kampanią, którą nawiązywać będzie do historii swojego powstania. Zwieńczeniem tego okresu jest nowe hasło marki, które brzmi „80 Years Young”.

Marka Remington wraz z celebracją 80-tych urodzin swojego istnienia rusza z nową kampanią, którą nawiązywać będzie do historii swojego powstania. Zwieńczeniem tego okresu jest nowe hasło marki, które brzmi „80 Years Young”. Jest ono wyrazem wszystkich jej dotychczasowych dokonań, bo wiele produktów z których korzystamy każdego dnie nie istniałoby właśnie bez marki Remington. To bardzo mocne i odpowiedzialne stwierdzenie, jednak patrząc przez pryzmat historii i licznych dowodów w postaci osiągnieć marki trudno się z tym nie zgodzić.  

 

Nie zwalniając tempa, Remington przy tak ważnej okazji jaką jest 8 dekad istnienia wypuszcza właśnie na rynek swoje najnowsze osiągnięcie, którym jest linia produktów keratynowych do stylizacji włosów, będąca kontynuacją poprzedniej serii Keratin. Ta jednak jest znacznie bardziej rozbudowana i ulepszona od swojej poprzedniczki.

Seria Keratin Protect powstała przede wszystkim jako odpowiedź na najważniejsze zmartwienie klientek,  czyli zdrowe włosy. Remington wychodząc na przeciw oczekiwaniom kobiet spełnił ich oczekiwania poprzez zastosowanie w swoich produktach najnowszych technologii i charakterystycznych dla tej serii dodatków. Dzięki temu efekt bezpiecznej stylizacji został osiągnięty bez długotrwałych szkód dla włosów. W najnowszej linii keratynowej znajdują się: suszarka, lokówka stożkowa,  inteligentna prostownica, szczotka nadająca włosom objętość, lokówko – suszarka, szczotka prostująca do włosów oraz nowość w ofercie Remington jaką jest automatyczna lokówka.  

Nowym i najważniejszym trendem zastosowanym w tej serii są innowacyjne powłoki Advanced Keratin zawierające keratynę, których celem jest zwiększenia rezultatów stylizacji i dbania o zdrowe i lśniące włosy. Zostały one także wzbogacone olejkiem z migdałów, niezastąpionym źródłem przeciwutleniaczy, dzięki którym ilość uszkodzeń włosów jest znacznie mniejsza. Linia Keratin Protect wyróżnia się także bardzo szybkim czasem nagrzewania jak i możliwością regulacji temperatury, dzięki czemu stylizację można dopasować do indywidualnych potrzeb. W suszarce oraz szczotce do prostowania włosów z tej serii zastosowano natomiast funkcję jonizacji, zapobiegająca elektryzowaniu się włosów. Na komfort użytkowania wpływa też wbudowany cyfrowy wyświetlacz oraz długi i obrotowy kabel w który zostały wyposażone urządzenia.

Linia Keratin Protect to produkty dla kobiet dla których kondycja włosów jest równie ważna co styl, które chcą uzyskać piękny i długotrwały efekt stylizacji bez narażania ich kondycji.

 

Nowa kampania marki udowadnia, że wysoka jakość oferowanych produktów nie jest dziełem przypadku. Pojawienie się tej najnowszej serii produktów do stylizacji włosów jest niezbitym dowodem na to, iż od osiemdziesięciu lat od swojego powstania marka Remington nie zatrzymała się nawet na chwilę. Dzięki temu w dalszym ciągu możemy śledzić jej rozwój i zaangażowanie. Wymyślając i przebudowując swoją wiedzę oraz narzędzia, dając przy tym rozbudowaną ofertę produktową Remington doprowadza do perfekcji możliwość wyrażenia indywidualności każdego klienta, co jest niezwykle istotne w jego ocenie.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
8 dekad istnienia marki Remington i jej nowa kampania „80 Years Young” LIFESTYLE, Uroda - Marka Remington wraz z celebracją 80-tych urodzin swojego istnienia rusza z nową kampanią, którą nawiązywać będzie do historii swojego powstania. Zwieńczeniem tego okresu jest nowe hasło marki, które brzmi „80 Years Young”.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Uroda

Similar Posts