Bielizna

Ślubna bielizna nie musi być biała

Informacja prasowa Zduńska Wola, 19 maja 2015 Ślubna bielizna nie musi być biała Trwa sezon ślubów. Przyszłe panny młode, które w nadchodzących miesiącach powiedzą swoim

Informacja prasowa
Zduńska Wola, 19 maja 2015

Ślubna bielizna nie musi być biała
Trwa sezon ślubów. Przyszłe panny młode, które w nadchodzących miesiącach powiedzą swoim wybrankom sakramentalne „tak”, z pewnością finalizują już swoje stylizacje. Do wymarzonych sukni ślubnych dobierają niezbędne dodatki – welon lub modne w tym sezonie opaski i wianki, a także wygodne szpilki i subtelną biżuterię. Sięgają też po seksowne pończochy lub rajstopy, których duży wybór znaleźć można w kolekcji Gatta. Ważnym elementem ślubnego wizerunku jest także bielizna – choć niewidoczna, powinna być dobrana tak, by panna młoda czuła się w niej komfortowo, a w noc poślubną, by zachwyciła pana młodego.

Podstawą ślubnej stylizacji jest suknia. Nie ma bowiem panny młodej, która nie marzy o tym, by w dniu ślubu wyglądać olśniewająco. Najczęściej na pół roku przed ceremonią wybiera więc idealny model, a później dobiera do niego wszelkie dodatki, takie jak welon, buty, rajstopy lub pończochy oraz bieliznę. Niegdyś suknia ślubna musiała być biała i długa. Dziś panuje większa dowolność. Suknie nie są już wyłącznie śnieżnobiałe. Coraz częściej przybierają odcienie ecru, szampana, a nawet delikatnego różu. Nie wszystkie mają też długość maxi. Panny młode sięgają także po modele midi, a nawet mini. Niezależnie jednak od koloru i długości, bazą dla sukni ślubnej powinna być idealnie dobrana bielizna. A skoro suknie nie są już idealnie białe, bielizna także nie musi i wręcz nie powinna taka być.

Coś niebieskiego
W myśl tradycji każda panna młoda powinna mieć na sobie w dniu ślubu trzy rzeczy: coś starego, coś pożyczonego i coś niebieskiego. Dobrym sposobem na spełnienie trzeciego przesądu jest bielizna w delikatnym, błękitnym kolorze, np. model Begonia lub Eris z najnowszej kolekcji The Intimate Britney Spears dla Gatta. Biustonosz push-up idealnie podkreśli biust panny młodej, a delikatne figi będą niemalże niewidoczne pod suknią.

Pudrowy róż lub cytryna
Dla romantyczek, które uwielbiają delikatne, pudrowe kolory, idealny będzie model bielizny w odcieniu różowym lub cytrynowym. Propozycją z kolekcji Britney Spears jest komplet Clematis lub Anemone. W przypadku tego drugiego modelu biustonosz występuje w dwóch wersjach – jako klasyczny push-up i z nieusztywnioną miseczką oraz amarantowymi ramiączkami. Do wyboru są figi, stingi lub majtki typu hipster.

W kolorze skóry
Panny młode, które preferują klasyczną, jednolitą kolorystycznie bieliznę, w kolekcji Britney Spears dla Gatta, także znajdą propozycje w sam raz dla siebie. Przykładem jest model Jamberry w kolorze piaskowym. Komplet stanowi biustonosz push-up, wykonany w technologii seamless oraz trzy rodzaje matek do wyboru.

image001

Britney Spears dla Gatta (1)

Britney Spears dla Gatta (2)

Britney Spears dla Gatta (3)

Britney Spears dla Gatta_Packshoty (1)

Britney Spears dla Gatta_Packshoty (2)

Britney Spears dla Gatta_Packshoty (3)

Britney Spears dla Gatta_Packshoty (4)

Britney Spears dla Gatta_Packshoty (5)

Britney Spears dla Gatta_Packshoty (6)

Britney Spears dla Gatta_Packshoty (7)

Britney Spears dla Gatta_Packshoty (8)

Britney Spears dla Gatta_Packshoty (9)

Britney Spears dla Gatta_Packshoty (10)

Bielizna The Intimate Britney Spears dostępna jest w salonach firmowych Gatta oraz na stronie www.gatta.pl. Ceny poszczególnych modeli wynoszą: 149,90 zł za biustonosz oraz od 59,90 zł za majtki.

Dodatkowe informacje:
Gatta to polska marka, której właścicielem jest firma FERAX (właściciel także marki Wola) lider w produkcji wyrobów pończoszniczych w Polsce. Spółka prowadzi działalność od 1993 roku. Ferax posiada jedną z największych i najnowocześniejszych fabryk w Europie. Produkty marki Gatta dostępne są w salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami. Produkty Gatta sprzedawane są na całym świecie m.in. w Chinach, we Włoszech, a nawet w takich krajach jak Australia.
Obecnie produkty marki Gatta to:
• Gatta Classic – szeroka kolekcja klasycznych modeli rajstop i pończoch;
• Gatta Trendy – sezonowe kolekcje rajstop, pończoch i skarpet; kolekcja bogata we wzory i różnorodne motywy np. kwiatowe, geometryczne zgodnie z obowiązującymi trendami;
• Gatta Beauty – linia nowoczesnych rajstop o szczególnych właściwościach, które pełnią określone funkcje. Dzięki zastosowaniu specjalnych technologii w zależności od modelu: kształtują sylwetkę, chłodzą, poprawiają krążenie w nogach, wspomagają walkę z cellulitem, a także są idealne dla kobiet w ciąży;
• Gatta Medicare – kolekcja rajstop paramedycznych, przeciwżylakowych i uciskowych;
• Gatta Bodywear – kolekcja bielizny i odzieży stworzona z myślą o doskonałym wyglądzie i dobrym samopoczuciu kobiet. Podzielona na linie basic, czyli odzież stworzona przy użyciu najbardziej zaawansowanej bezszwowej technologii i z delikatnych przędz o doskonałych właściwościach użytkowych oraz trendy – sezonowe kolekcje ubrań zaprojektowanych zgodnie z najmodniejszymi tendencjami;
• Gatta Shapewear – bielizna funkcjonalna, modelująca sylwetkę o właściwościach antycellulitowych;
• Gatta Thermoactive – odzież sportowa o wyjątkowych właściwościach termicznych, adresowana do osób aktywnych fizycznie;
• Gatta Mamma – rajstopy i bielizna idealnie przystosowane do potrzeb przyszłych mam;
• Gatta Baby – kolekcja stworzona z myślą o najmłodszych: bawełniane rajstopy, skarpetki oraz podkolanówki;

Więcej informacji o firmie na www.gatta.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy