Uroda

indywidualne, półtoragodzinne płatne lekcje makijażu

Informacja prasowa

ŚWIĘTO MAKIJAŻU W PERFUMERIACH SEPHORA!

Rusza jesienna seria spotkań z blogerami Sephora, którzy odwiedzą 12 miast w Polsce
Sephora Make Up School – innowacyjny format spotkań, podczas których Polki nauczą się, jak samodzielnie wykonać trzy najbardziej popularne looki makijażowe
Dwu lub trzydniowe spotkania z najlepszymi makijażystkami Sephora oraz warsztaty z makijażystami eksperckich marek

Warszawa, 5 września 2013 r. – Sephora, twórca profesjonalnego videobloga makijażowego blogmakijaz.pl, przygotowała na jesień kolejną niespodziankę zarówno dla fanek makijażu, jak i dla pań, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z wizażem.

Od września rusza kolejna, jesienna edycja spotkań Sephora Make Up School, w ramach których będzie można poznać tajniki wykonywania trzech najbardziej popularnych rodzajów makijażu – Smoky Eye, Makijażu Paryskiego oraz Business Make Up. Już w najbliższy weekend (7-8 września 2013 r.) lekcje makijażu odbędą się w Rzeszowie oraz w Jankach pod Warszawą. Następnie blogerzy Sephora odwiedzą Warszawę, Wrocław, Lublin, Częstochowę, Gdańsk, Bielsko-Białą, Kraków, Poznań, Łódź oraz Katowice. Szczegółowy harmonogram kolejnych spotkań jest dostępny na blogmakijaz.pl oraz www.sephora.pl.

Jeżeli od zawsze pragnęłaś nauczyć się, jak wykonać dyskretny makijaż do pracy lub kultowe smoky eye, koniecznie musisz wziąć udział w Sephora Make Up School!

Nowy format spotkań to grupowe, półtoragodzinne lekcje, podczas których jedna z blogerek Sephora oraz towarzysząca jej makijażystka nauczą uczestniczki jednego z trzech najczęściej oglądanych na blogmakijaz.pl looków makijażowych. Są to Smoky Eye, Makijaż Paryski oraz Business Make Up. Makijażystki pokażą, jak krok po kroku wykreować daną stylizację, wykonując uczestniczkom tylko część makijażu i pozostawiając im za zadanie dokończenia go. W ten sposób panie, naśladując makijażystki, pod ich czujnym okiem, będą mogły nauczyć się, jak wykonać dany makijaż. Dodatkową pomocą będą także filmiki instruktażowe, które uczestniczki będą mogły oglądać na tabletach.

Podczas spotkań będzie można także wziąć udział w warsztatach eksperckich marek, dzięki którym uzyskanie idealnej cery czy perfekcyjne wymodelowanie twarzy już nigdy nie będzie problemem. Zachęcamy do zapisywania się na poniższe warsztaty:

Idealna cera, czyli sztuka kamuflażu według Clinique
Twarz w 3D, czyli modelowanie twarzy według Estée Lauder
Akcent na detal, czyli podkreśl atuty swojej twarzy według Givenchy
100% kolor, czyli jak dobrać kolor według Make Up For Ever

Warsztaty to indywidulana mini-lekcja połączona z wykonaniem pełnego makijażu przez makijażystę marki.

Aby wziąć udział w Sephora Make Up School oraz w konsultacjach z ekspertami światowych marek kosmetycznych, należy wcześniej umówić się na nie przez infolinię Sephora dostępną pod numerami telefonów: 801 801 400 lub 12 682 84 94, czynną w godzinach 9.00-21.00.

„Już od wielu lat oferujemy w swoich perfumeriach, poza standardową usługą makijażową, indywidualne, półtoragodzinne płatne lekcje makijażu, podczas których nasze klientki mogą nauczyć się, jak wykonać stylizacje na różne okazje. Odwiedzające nas panie bardzo cenią sobie te lekcje i chętnie biorą w nich udział, jest to bowiem unikalna oferta na rynku. Rocznie z naszych usług makijażowych korzysta prawie 20 tysięcy osób” – powiedziała Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor ds. marketingu, Sephora Polska. „Bazując na tych doświadczeniach oraz wiedzy wynikającej z prowadzenia naszego bloga makijażowego blogmakijaz.pl, w celu dotarcia do jeszcze szerszego grona klientek, postanowiliśmy zorganizować Sephora Make Up School. Tym razem proponujemy wypróbowanie na sobie trzech najpopularniejszych looków. Jest to Makijaż Paryski, czyli mocno podkreślone usta i kreska na powiece, świeży i nienaganny Business Make Up oraz klasyczne Smoky Eye. Lekcje, przeznaczone dla osób, które zarówno zaczynają swoją przygodę z makijażem, jak i tych bardziej zaawansowanych, odbywają się w małych grupach, a towarzyszą im specjalistyczne warsztaty marek. Klientki z Warszawy, Gdyni oraz Szczecina, które wzięły udział w wiosennej edycji spotkań z blogerami Sephora, były zachwycone nową formułą – prawie 100% pań oceniło zajęcia jako bardzo dobre i niezwykle przydatne. Wierzymy więc, że i jesienna odsłona będzie sukcesem” – dodała Małgorzata Dzięcielewska.

Więcej o blogmakijaz.pl

Blogmakijaz.pl to innowacyjny kanał do komunikacji ze wszystkimi Polkami, które kochają makijaż lub chcą się go nauczyć. Został on stworzony przez Sephora prawie trzy lata temu, aby uświadomić i pokazać kobietom, jak łatwo i efektownie mogą się zmienić dzięki makijażowi. Videoblog jest prowadzony przez najlepsze wizażystki Sephora, które w krótkich filmikach pokazują krok po kroku jak się malować i adaptować trendy do indywidualnych potrzeb, a także prezentują sztuczki oraz sprawdzone przez siebie produkty. Od momentu powstania blog zanotował prawie 7 milionów odsłon, a ponad 650 tysięcy Polek skorzystało z wirtualnych lekcji makijażu. Wszystkie blogerki można także spotkać w perfumeriach Sephora, gdzie na co dzień doradzają, uczą i malują klientki. Na stronie www.blogmakijaz.pl można sprawdzić, gdzie pracują autorki bloga, aby móc umówić się do nich na indywidualne lekcje.

Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz największa sieć perfumerii na świecie, obecna na polskim rynku od 15 lat. Jest pierwszą perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów.

Obecnie Sephora prowadzi blisko 1 800 perfumerii na całym świecie, w tym 89 perfumerii w Polsce.
Od początku swojej obecności na polskim rynku firma konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach. Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest dwukrotne przyznanie jej prestiżowego wyróżnienia Superbrands,
a także certyfikatu Quality International. Kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyżej 100 m2. Dzięki wyjątkowej wiedzy i kompetencji swoich pracowników Sephora zapewnia klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie przez konsumentów w 2011 i po raz kolejny w 2012 roku dwa niezwykle cenne wyróżnienia: Godło „Jakość Obsługi” oraz „Laur Klienta”.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W segmencie win i alkoholi do portfolio koncernu należą takie marki jak Moët & Chandon, Dom Pérignon, Veuve Clicquot Ponsardin, Krug, Ruinart, Mercier, Château d’Yquem, Hennessy, Glenmorangie, Ardbeg, Vodka Belvedere, 10 Cane, Chandon, Cloudy Bay, Terrazas de los Andes, Cheval des Andes, Green Point, Cape Mentelle, Newton i Wenjun. W segmencie mody
i wyrobów skórzanych w portfolio grupy LVMH znajdują się m.in. Louis Vuitton, wiodąca światowa marka luksusowa, a także Céline, Loewe, Kenzo, Givenchy, Thomas Pink, Fendi, Emilio Pucci, Donna Karan, Marc Jacobs, Berluti i StefanoBi. W sektorze perfum i kosmetyków do portfolio grupy należą marki Parfums Christian Dior, Guerlain, Parfums Givenchy, Parfums Kenzo, Perfumes Loewe oraz obiecujące marki kosmetyczne (BeneFit Cosmetics, Make Up For Ever, Acqua di Parma i Fresh). Koncern LVMH jest także właścicielem sieci handlowych oferujących dobra luksusowe, takich jak Sephora, DFS, Le Bon Marché,
la Samaritaine i Saks, których palcówki zlokalizowane w Europie, Stanach Zjednoczonych, na Bliskim Wschodzie oraz w Azji. Do działu zegarków i biżuterii LVMH należą TAG Heuer, Chaumet, Dior Jewelry, Zenith, Fred, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited, wspólne przedsięwzięcie z największą na świecie firmą zajmującą się wydobyciem, obróbką i sprzedażą diamentów.

Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy