Moda moda damska Moda dla pań

René Habermachera dla Solar

Informacja prasowa, 27.08.2014

SOLAR ZMIENIA FORMĘ

Najnowsza kampania wizerunkowa Solar potwierdza imponującą ewolucję marki. Kolekcja F/W 2014/15 została przedstawiona oczyma cenionego szwajcarskiego fotografa René Habermachera – to pierwsza tego typu współpraca w historii firmy. Rezultatem pracy artysty są fotografie na najwyższym światowym poziomie, który reprezentują cenione domy mody.

Prace autorstwa Habermachera były publikowane na łamach „Vogue’a”, „Harper’s Bazaar” czy „Vanity Fair”. Artysta fotografował między innymi kolekcje takich marek jak: Armani, Christian Dior, Hugo Boss, Comme des Garçons i Rick Owens. Do tej listy dołączył Solar.

Współpraca ze światowej klasy fotografem, jakim jest René Habermacher, to istotny krok w rozwoju wizerunku naszej marki. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów tej kooperacji i mamy nadzieję, że nasze klientki zainspirują się sesjami, które dla nich stworzyliśmy. Fotografia mody ma niezwykłą moc! – mówi Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A.

Przed obiektywem René Habermachera stanęły znane polskie modelki: Patrycja Gardygajło, pracująca m.in.z markami Jil Sander, Moschino, La Mania czy Oscar de la Renta, oraz Charlotte Tomaszewska, mająca na swoim koncie realizacje dla Marca Jacobsa, Harrodsa czy Cacharel. O kreacje modelek po raz kolejny zadbał nieoceniony stylista Robert Kiełb – jego propozycje zestawów podkreślają stylowy charakter najnowszej kolekcji. W sezonie F/W 2014/15 Solar proponuje stylizacje, które – podobnie jak kobieca natura – są pełne przeciwieństw. Kolekcję cechują nowe, zaskakujące zestawienia kolorystyczne i różnorodne formy. Solar z powodzeniem zestawia trendy z ponadczasową klasyką.

Obie sesje wizerunkowe marki Solar będzie można zobaczyć w prestiżowych magazynach dla kobiet: „Harper’s Bazaar”, „Elle”, „Twoim Stylu”, „Wysokich Obcasach” czy „Viva!Moda”. Fotografie znajdują się także na stronie internetowej marki Solar oraz w trzecim wydaniu „Magazynu Solar”. Od 28 sierpnia publikacja w zmienionej, uszlachetnionej odsłonie będzie dostępna w dwu wersjach – drukowanej, która pojawi się w salonach firmowych marki, oraz w bezpłatnym wydaniu na iPada

Solar FW1415 (1)-001-2014-08-27 _ 12_49_48-80

Solar FW1415 (10)-002-2014-08-27 _ 12_50_00-80

Solar FW1415 (11)-003-2014-08-27 _ 12_50_20-80

Solar FW1415 (12)-004-2014-08-27 _ 12_50_29-80

Solar FW1415 (2)-005-2014-08-27 _ 12_50_40-80

Solar FW1415 (3)-006-2014-08-27 _ 12_50_48-80

Solar FW1415 (4)-007-2014-08-27 _ 12_50_59-80

Solar FW1415 (5)-008-2014-08-27 _ 12_51_09-80

Solar FW1415 (6)-009-2014-08-27 _ 12_51_24-80

Solar FW1415 (7)-010-2014-08-27 _ 12_51_37-80

Solar FW1415 (8)-011-2014-08-27 _ 12_51_46-80

Solar FW1415 (9)-012-2014-08-27 _ 12_51_55-80

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy