Moda moda damska Moda dla pań

Wielkomiejska podróż Simple CP – nowa kolekcja jesień-zima 2014/15

Informacja prasowa,
sierpień 2014

Wielkomiejska podróż Simple CP – nowa kolekcja jesień-zima 2014/15
Simple od lat zachwyca Polki unikalnym designem i doskonałą jakością. Tym razem zespół projektowy marki pod kierunkiem głównej projektantki, Weroniki Pietras, zabiera nas w podróż do wielkiego miasta. Tętniąca życiem paryska metropolia zainspirowała projektantów do stworzenia kolekcji ultranowoczesnej i bardzo kobiecej, łączącej tradycję z awangardą.

Klasyka i nowoczesność to dwie odsłony najnowszej kolekcji marki Simple. Połyskliwe tkaniny, strukturalne pianki i nabłyszczane skóry idealnie wpisują się w dynamiczne życie miasta. Krótkie jedwabne kurtki o geometrycznej linii ramion, długie wełniane płaszcze i jedwabne sukienki maksi to ukłon w stronę ponadczasowej elegancji. W bogactwie fasonów każda kobieta znajdzie coś dla siebie. Miłośniczki podkreślonej sylwetki rozkochają się w dopasowanych bluzkach i koktajlowych sukienkach, które od lat tworzą DNA marki. Fanki luźniejszego stylu zachwycą się asymetrycznymi koszulami, płaszczami typu oversize i kurtkami w stylu bomber.

Kolorowa część kolekcji zachwyca fioletowymi odcieniami wina, śliwek, wrzosów i jagód, wspaniale wpisując się w nadchodzącą jesień. Wyjątkowo mocną stroną kolekcji są akcesoria. Hitem będą dodatki z długimi frędzlami, lakierowane kuferki i torby w stylu retro. Wśród butów królują sztyblety z kolorowymi wstawkami, srebrne szpilki, botki z paskami na kostce i wysokie kozaki z doskonałej jakości skóry.

Marka konsekwentnie rozwija swoją linię BUSINESS. Dla aktywnych zawodowo kobiet sukcesu Simple oferuje perfekcyjnie skrojone garnitury, kobiece koszule, eleganckie spódnice i zjawiskowe klasyczne płaszcze w odcieniach granatu i karmelu. W kolekcji występują dodatkowo dwie linie: miejska READY-TO-WEAR oraz elegancka EVENING.

Sesja wizerunkowa odbyła się w Paryżu. Zdjęcia wykonał światowej sławy francuski fotograf, mieszkający na stałe w Nowym Jorku – Frederic Pinet. Twarzą kampanii jest Maddie Kulicka – topmodelka znana z wybiegów Diora, Chanel, Marca Jacobsa i Sonii Rykiel. Stylizacją zajęła się Ina Lekiewicz, szefowa działu mody magazynu ELLE

140626_010B_015-001-2014-08-12 _ 11_33_54-80

140626_020_147-002-2014-08-12 _ 11_33_54-80

140626_030_121-003-2014-08-12 _ 11_33_56-80

140626_040_051-004-2014-08-12 _ 11_33_56-80

140626_050_114-005-2014-08-12 _ 11_33_56-80

140626_050_187-006-2014-08-12 _ 11_33_56-80

140626_060_060-007-2014-08-12 _ 11_33_56-80

140626_070_175-008-2014-08-12 _ 11_33_56-80

140626_080_025-009-2014-08-12 _ 11_33_56-80

140626_100_108-010-2014-08-12 _ 11_33_56-80

140626_130_001-011-2014-08-12 _ 11_33_56-80

140626_130_018 -012-2014-08-12 _ 11_33_56-80

140626_140_011-013-2014-08-12 _ 11_33_56-80

140626_150_175-014-2014-08-12 _ 11_33_56-80

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy